LAVIS® on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi.
LAVIS-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija. Tunnilla käydään monipuolisesti läpi eri lavatanssilajeja ja jokainen löytää tunnilta omat tähtihetkensä.

Allas-Lavis® on vesiliikuntaa parhaimmillaan. Allas-Laviksessa yhdistyvät vesiliikunnan hyödyt tanssiliikunnan iloon. Lavatanssimusiikin soidessa nostetaan sykettä ja vahvistetaan lihaksia veden vastusta apuna käyttäen.
Allas-Laviksessa saat kaikki vesiliikunnan hyödyt. Liikuntamuotona vesijumppa soveltuu kaikille. Vesi kannattaa kehoa painosta riippumatta ja antaa tehokkaan vastuksen,kuitenkaan niveliä rasittamatta. Vesiliikunta rentouttaa, lisää lihasten voimaa, kehittää kestävyyskuntoa ja hapenottokykyä.
Allas-Lavis tuo uuden ulottuvuuden Laviksen harrastamiseen. Allas-Lavista voi toteuttaa joko syvässä tai matalassa vedessä liikevaihtoehtoja vaihdellen. Allas-Lavis mahdollistaa Laviksen
harrastamisen myös niille, joilla kuivalla maalla liikkuminen on hankaloitunut.
Kuten kaikilla LAVIS-tunneilla myös Allas-Laviksessa tärkeintä on hyvä tunnelma, jossa on menoa ja meininkiä!

Vire-Lavis® pohjautuu Lavis-lavatanssijumppaan ja on siitä sovellettu versio henkilöille,
joilla on sairauden, vamman tai muun syyn vuoksi toimintakyvyn rajoituksia. Vire-Lavis
-tunnit toteutetaan pääosin istuen ja/tai tuolia apuna käyttäen. Vire-Laviksen
peruskurssin tanssilajit ovat: humppa, valssi, jenkka, tango, polkka, salsa ja rock.

Dance80Fit® on tanssillinen ryhmäliikuntatunti, joka sopii kaikille. Yhdellä tunnilla saa koko paketin; aerobisen liikunnan ja lihaskunto-osion sekä liikkuvuustreenin. Tunti on tehokas kunnonkohottaja ja rasvanpolttaja naamioituneena helppoon, tanssilliseen konseptiin. Tunnilla soivat pääasiassa 80-luvun klassikot, rap-, musikaali- ja elokuvamusiikki. Jumppamatto mukaan.

Tanssiksi™ on tanssillinen liikuntamuoto, jossa kunnon kohenemisen lisäksi kohennat seuratanssitaitoasi hymyssä suin. Tunneilla tanssitaan helppoja yksintanssittavia askelikkoja ja pieniä tanssisarjoja seuratanssimusiikin tahtiin. Kunto kohenee, mieli kevenee ja kehityt huomaamatta myös eri tanssilajien osaajana. Tanssiksi on tanssiliikuntaa, josta et voi olla pitämättä sen helppouden, rentouden ja tunneilla vallitsevan iloisen ilmapiirin vuoksi. Kaikilla tunneilla työskennellään tehokkaalla rasvanpolttosykkeellä ja sykettä voi itse säädellä lisäämällä tai löysäämällä tehoja ohjaajan ohjeiden mukaan.

Yoga Flex™ harjoittelulla lisäät liikkuvuutta sekä kehosi hyvää oloa. Liikkuvuusliikkeiden alkuasennot ovat helppoja ja joogasta tuttuja. Rentouttava tunti sopii kaikille ja on hyvä ponnahduslauta myös Yoga Flow -tunneille jatkossa.

Vesijumppa & Hydrobic on tehokasta vesiliikuntaa, jossa liikkeet ovat aerobicin ja jumpan kaltaisia.
HydroBic sopii mainiosti kaiken ikäisille, kokoisille ja kuntoisille. Liikkeet vedessä ovat pehmeitä ja tehokkaita. HydroBicissa kehitetään kestävyyttä sykettä nostavilla askelsarjoilla sekä vahvistetaan lihaskuntoa erilaisin liikkein. Apuna liikkeitä tehostamaan käytetään erilaisia apuvälineitä. Tunnit ovat vaihtelevia, on matalassa päässä tapahtuvaa reipasta menoa, syvän veden HydroBiciä ja välillä nostetaan sykettä juoksemalla vedessä vesivyön avulla

Kahvakuula treeni on toiminnallista ja vauhdikasta. Kahvakuula on monipuolinen harjoitusväline, jonka avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, liikepattereista ja loppuvenyttelystä. Tunti sopii erinomaisesti aloittelijoille sekä jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille.Välineeksi tarvitset jumppamaton, kahvakuulan (6-16kg) ja juomapullon.

Rivitanssi on mukaansatempaava tanssilaji, jota voidaan tanssia yksin tai ryhmässä. Rivitanssi sopii kaikille ikään ja kuntoon katsomatta ja se on sosiaalinen liikuntamuoto. Rivitanssia tanssitaan riveissä yhtenevin tanssiliikkein, jotka toistetaan koreografiasta riippuen yhteen, kahteen tai neljään suuntaan. Ennen vanhaan heitettiin stetsoni päähän ja buutsit jalkaan mutta tänä päivänä tanssit rivitanssia vaatteissa, joissa on miellyttävä olla.